Fototekstura.pl
forum aukcje grupy pliki sound faq poczta
Zasady Forum

Wróć   MaTraX.NET > Przeszukaj Forum

Pokaż wyniki 1 do 25 z 250
Wyszukiwanie trwało 0.03 sekund.
Szukaj: Posts Made By: Demboll
Forum: Hydepark 14-04-09, 18:36
Odpowiedzi: 265
Odwiedzin: 23,260
Zamieszczone przez Demboll
Odp: Seriale - co poleciacie?

ostatnio pojawil sie nowy serial "Better off Ted" 20min odcinek wiec jezeli nie masz co zrobic 20minutami to mozna obejrzec i sie usmiechnąć :)
Forum: Komputery & elektronika 24-01-09, 13:26
Odpowiedzi: 3
Odwiedzin: 2,404
Zamieszczone przez Demboll
Odp: instalacja windows z pendrive

Michal_gol korzystam z tego twojego poradnika i podczac kroku nr 4 po wybraniu miejsca gdzie jest instalka xp program przestaje reagowac i nie moge przjsc do nastepnego kroku :/
Forum: Komputery & elektronika 24-01-09, 10:33
Odpowiedzi: 3
Odwiedzin: 2,404
Zamieszczone przez Demboll
Exclamation instalacja windows z pendrive

mam pewien problem:
chcę zainstaować windowsa na laptopie na ktorym nie ma cdrom'u więc na innym kopiuje sobie całą płyte na pendrive ale nie umiem zrobić czegoś zeby podczas włączania laptopa...
Forum: Hydepark 27-12-08, 16:41
Odpowiedzi: 29
Odwiedzin: 22,150
Zamieszczone przez Demboll
Odp: Wakacje 2009

lepiej dac te 2200 od osoby i znaelzc hotel all eksklusiv i nie martwisz sie o jedzienie i alkohol (10-22 pijesz ile chcesz). jednm sowem an wakacjach nie ma co oszczedzac noi termin 10dni to lepiej...
Forum: Komputery & elektronika 05-10-08, 16:19
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 826
Zamieszczone przez Demboll
Question problem z oglądaniem filmików na YouTube itp

jak w temacie.
filmiki ładuja sie do 18 , 19 albo góra 20tej sekundy i dalej nie chcą za nic w świcie ruszyc :/
problem trwa od kilku dni a wszystko inne sciaga sie normalnie. torrenty i radio...
Forum: Hydepark 14-09-08, 15:55
Odpowiedzi: 265
Odwiedzin: 23,260
Zamieszczone przez Demboll
Odp: Seriale - co poleciacie?

najnowszy pb jest dosyc słaby na moj gust no ale ogladam :)
Forum: Archiwum 12-05-08, 17:40
Odpowiedzi: 30
Odwiedzin: 3,793
Zamieszczone przez Demboll
Odp: samsung I780

mimo wszsytko ja zdecyduje sie na toshibe g500i gps na bt.
myslicie ze nie bedzie zadnych problemow po wgraniu tom toma?? mam na mysli problemow z rozdzielczascia itp??
...
Forum: Archiwum 10-05-08, 16:23
Odpowiedzi: 30
Odwiedzin: 3,793
Zamieszczone przez Demboll
Odp: samsung I780

ten HTC Touch Cruise iPAQ to nie glupi pomysl ale teraz wpadl mi do glowy jeszcze inny pomysl: toshibe g500 i do tego nadajnik gps na bt.
mysle ze powinno dobrze dzialac. co o tym sadzicie?
bo...
Forum: Archiwum 09-05-08, 19:17
Odpowiedzi: 30
Odwiedzin: 3,793
Zamieszczone przez Demboll
Question samsung I780

co sadzicie o tym modelu?
jestem zinteresowany wzieceim go w play ale poczytalem troche na necie i wszyscy maja jakis problem z tym gpsem... :/
wiecie moze co tam trzeba zrobic zeby ten gps...
Forum: Windows Mobile 26-04-08, 13:13
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 2,886
Zamieszczone przez Demboll
Odp: Toshiba g500 głosnośc grania

z tego co sie oreintuje to nie ma wbudowanego modulu
Forum: Hydepark 06-03-08, 18:24
Odpowiedzi: 245
Odwiedzin: 38,831
Zamieszczone przez Demboll
Odp: Jaki wóz Cię kręci/jaki Ci się marzy/na jaki Cię stać ???

off:gratulacje dla motofan16 za pierwszozadne odkopanie tematu :)
Forum: Hydepark 03-03-08, 18:36
Odpowiedzi: 3
Odwiedzin: 1,233
Zamieszczone przez Demboll
Odp: 2 Marca Wielkie Debry Śląska!

nie bylem i zaluje. ponoc bylo przednio...
Forum: Archiwum 24-02-08, 17:32
Odpowiedzi: 12
Odwiedzin: 1,626
Zamieszczone przez Demboll
Odp: [laptop] Co wybrać do +- 2000 pln ?

sam mam acera i moge go szczerze polecic bo do 2k sa niezle sztuki
moze i nie wygladaja tak fajnie jak nowe blyszczace hp ale mam juz jednego acerka prawie rok i nie zawiodl mnie jeszcze :)
Forum: Hydepark 24-02-08, 14:53
Odpowiedzi: 265
Odwiedzin: 23,260
Zamieszczone przez Demboll
Odp: Seriale - co poleciacie?

polecilbym tez rózowe lata siedemdziesiate
jest 8 sezonow i kazdy odcinek jest naprawde smieszny :)
Forum: Archiwum 27-01-08, 15:18
Odpowiedzi: 9
Odwiedzin: 3,027
Zamieszczone przez Demboll
Forum: Co wybrać... 14-01-08, 19:43
Odpowiedzi: 66
Odwiedzin: 41,512
Zamieszczone przez Demboll
Forum: Co wybrać... 14-01-08, 18:27
Odpowiedzi: 66
Odwiedzin: 41,512
Zamieszczone przez Demboll
Odp: Sklep GoldMedia - znacie?

kurcze sam sie nakrecilem roche na tego w800... :>
ale n aallegro jest tylko za 800 wiec nie wiem gdzie za 700 go widziales :>
Forum: Hydepark 02-01-08, 19:25
Odpowiedzi: 1,206
Odwiedzin: 350,099
Zamieszczone przez Demboll
Odp: Moja nowa...zabawka :D

juz sie chwalilem ta zabawka:

http://img181.imageshack.us/img181/9614/2593911854888121ff2.jpg (http://imageshack.us)

ale chodzi o to ze przez przypadek poszla do pralki razem z kluczami ktore...
Forum: Hydepark 31-12-07, 16:04
Odpowiedzi: 1,206
Odwiedzin: 350,099
Zamieszczone przez Demboll
Odp: Moja nowa...zabawka :D

http://img220.imageshack.us/img220/1724/m402ti4.jpg (http://imageshack.us)
http://img185.imageshack.us/img185/2195/m401sj0.jpg (http://imageshack.us)


tylko ze czarny :) na gwizadke od dziadka...
Forum: Fotografia 31-12-07, 15:51
Odpowiedzi: 861
Odwiedzin: 177,325
Zamieszczone przez Demboll
Odp: Foto Gra[Moto-Cyfro]

chili con carne
czyli mieso mielone, krojone pomidory z puszki, fosola czerwona, cebula, czosenk i inne przyprawy (na ostro). odawane z ryzem i coca cola :)

pozdro a dla mnie dajcie fote szampana...
Forum: Archiwum 18-12-07, 20:21
Odpowiedzi: 15
Odwiedzin: 3,762
Zamieszczone przez Demboll
Odp: Paczka pobraniowa kurierska?

jeszcze niedawno możnabylo ... hmm to sie musialo w takim razie niedawno zmienic
Forum: Archiwum 18-12-07, 20:13
Odpowiedzi: 15
Odwiedzin: 3,762
Zamieszczone przez Demboll
Odp: Paczka pobraniowa kurierska?

od kiedy dpd nie obsluguje prywatnych?? nie odbiera od nich przesylek chyab tylko bo na 100% dorecza telefony z ery i orange (plusa robi tnt)
Forum: Archiwum 18-12-07, 20:09
Odpowiedzi: 20
Odwiedzin: 4,150
Zamieszczone przez Demboll
Odp: Najlepsze sklapy<byk!> w USA do zakupów elektroniki-jakie?

circutcity.com
best***.com
http://www.costco.com/Home.aspx ale to jest cos w rodzaju polhurtowni i trzeba miec wykupione czlonkostwo(50dolcow)
Forum: Fotografia 18-03-07, 19:53
Odpowiedzi: 861
Odwiedzin: 177,325
Zamieszczone przez Demboll
Odp: Foto Gra[Moto-Cyfro]

trudno zeby gra nie stala to daje bete...

http://img340.imageshack.us/img340/8428/56031951rt0.png (http://imageshack.us)

ja poprosze o fotke znaku drogowego
Forum: Hydepark 25-02-07, 11:10
Odpowiedzi: 1,206
Odwiedzin: 350,099
Zamieszczone przez Demboll
Odp: Moja nowa...zabawka :D

moj nowy (używany) sony exploid :)
na giełdzie za 150 go wrwalem - wprawdzie nie jakas tam super okazja ale fajnie gra :)
http://img90.imageshack.us/img90/3938/dsc00151pg2.th.jpg...
Pokaż wyniki 1 do 25 z 250

 


Powered by vBulletin Version 3.7.3
Copyright © 2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd. | PL Lang: MaTraX.NET | Icons: Rokey.net | Sponsor plikowni: OVH.pl
vBulletin Style by: kreativfantasy.com

Part of Livepoint, Michael Skweres
Best since 2000 © by MaTraX.NET